Доставка

Надсилаємо по Україні за допомогою сервісу Нова Пошта три рази на тиждень. Дні відправок нашого магазину: понеділок, середа, п’ятниця. У випадку завантаженості відправка вашого замовлення може зайняти 3-5 днів. Якщо замовлення зроблене в один із днів відправок до 14:00, воно поїде того ж дня, за звичайного режиму роботи складу. Статус вашого замовлення та ТТН ви можете проглянути в особистому кабінеті. Про всі зміни в режимі роботи та про інші оновлення повідомляємо на сайті або ж в Instagram @noeled.ua.

Надсилаємо тільки у відділення Нової Пошти та кур’єром. Доставка в поштомат неможлива через відсутність можливості огляду посилки та складання акту з поштовим перевізником про пошкодження посилки.

Наразі не працюємо з післяплатою, перепрошуємо за незручності.

Оплата та повернення коштів

Оплата здійснюється тільки через електронну систему monobank. Оплата за реквізитами доступна лише в директі Instagram.

Наразі післяплата на нашому сайті недоступна взагалі.

У випадку невідповідності товару, його пошкодження з нашої провини, повернення або обміну, повернення коштів займає 1-2 тижні (якщо це повернення чи обмін товару, то повернення коштів здійснюється лише після отримання нами повернутого товару).

Повернення коштів у зв’язку з побиттям скла можливе, якщо пошкодження було виявлене одразу у відділенні Нової Пошти в присутності адміністратора або іншого працівника та за наявності відео або фото матеріалів, які можуть засвідчити про пошкодження позицій або про неналежне пакування. У такому випадку ви можете звернутися в Telegram @NoeledUA, в Instagram @noeled.ua або через пошту noeledcnc@gmail.com.

Повернення товару
 

Строк обміну або повернення товару: протягом 14 днів з моменту надходження посилки у відділення, не рахуючи дня купівлі та днів доставки.

Умова обміну:

— якщо товар не був у використанні;

— збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики;

— збережено розрахунковий документ (електронний) з датою продажу.

У випадку відмови (якщо товар відправлений належно та згідно електронній накладній) оплачує повернення покупець, відповідно до тарифів перевізника.

У випадку невідповідності товару з нашого боку, робимо обмін за свій рахунок. У разі побиття скла, питання вирішуємо в особистому порядку індивідуально залежно від ситуації в Telegram @NoeledUA, в Instagram @noeled.ua або через пошту noeledcnc@gmail.com. Повернення коштів у зв’язку з побиттям скла або обмін товару можливі, якщо пошкодження було виявлене одразу у відділенні Нової Пошти в присутності адміністратора або іншого працівника та за наявності відео або фото матеріалів, які можуть засвідчити про пошкодження позицій або про неналежне пакування, а також за наявності складеного акту від Нової Пошти.

Обміну та поверненню не підлягає

Згідно із законом "Про захист прав споживачів" (додаток номер 3) обміну або поверненню не підлягає:

— дерев'яні вироби, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником);— дерев'яні вироби із індивідуальним гравіюванням, визначений покупцем (замовником);

У випадку запитань та пропозицій можете писати нам на пошту noeledcnc@gmail.com або інстаграм @noeled.ua

Також не підлягає обміну та поверненню товар, який був у використанні, або минуло більше ніж 14 днів з моменту отримання замовлення.